tisdag 15 november 2011

Spinning, as per usual.

Jag köpte ett par knäskydd, modellen billigare. Visst fan passar de inte ordentligt. Jävla skitliv. Jag blir så irriterad. Kände verkligen av att mina knän inte är på humör på passet ikväll. Men imorgon är det vila och sedan är det baspass på torsdag, jag kan ju ta det lite lugnare, men det vet jag att jag inte gör. Maten går fortfarande inte bra. Jag vill bara krypa ihop i en liten boll under mitt täcke och inte äta alls. Jag kan uppenbarligen inte sköta någonting. Men jag vet att om jag inte äter ordentligt så kan jag inte träna och det vore sannerligen inte bra. Måste sluta vara så tråkig i bloggen. Nu ska jag ta historiens snabbaste dusch och bege mig till nationen, även det as per usual. Imorgon ska jag dock ej till skolan utan ska stanna hemma och läsa. Sweet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar